diumenge, 10 d’abril del 2016

Moltes gràcies!

Hola nois i noies!

La Marcel·la ens ha enviat un correu amb un missatge que creiem que us agradarà. A nosaltres, als professors, ens ha emocionat!
Enhorabona!

_____________________________________________________


Benvolguts alumnes,

He tingut uns dies per reflexionar i tornar-me a mirar, ara amb més detall, el blog, i cada vegada estic més emocionada! I m'he adonat que tot i que els meus records són una part important de mi i de la meva vida, no és tan important recordar el passat, com viure i disfrutar el present. Veure com us he esmerat en ajudar-me, poder compartir amb vosaltres aspectes de la meva vida, respondre les vostres preguntes, llegir el que heu escrit ... m'ha aportat molt, més del que em pensava en el moment que us vaig enviar el video demanant-vos ajuda.
Per tant, una vegada més, moltes gràcies! Mai us podré agrair prou el que heu fet per mi i tot el que he après amb aquesta experiència.
Seguiu així, sou especials!

Marcel·la